Saturday 31 December 2011

1000 langkah..

Salam guys..
May all of u hv a hepy weekend ya..
1000 langkah?...
Actually semalam dah janji ngan kak julia nak g daftar larian seribu langkah nie.. Then ley pulak terlupe tu.. Dah org tua tu call aku pepagi tanye aku g x.... Start larian kul 7am.. Kak julia call aku 7.10am.. Tapi sbb aku cari sport shoes aku dlm store x jmpe.. Cancelled lorh itu larian....;(

Aku call kak julia tanye ade yang tunggu untuk pendaftaran... Dia kata xde.. So, malas le aku nak g huhu... Aku yg penting nak tulis nama je, nak lari, harrrammm...

Dah la.. Aku dah start sleepy pulak.. Tangan sebelah dodoi qiqi ni... Tngn sblh lagi nge'blog nih... Lenguh deh... Huhu...

Petang ini kelija loh.. Ajak en. Somi anto g tupperware, nak beli tempahan my frenZ.. Tapi dia nye perjumpaan badminton lagi penting lor.. Xpelah.. Xde rezeki pulak.. Tunggu chinese nu year nye katalog lor.., kun ci pa choiii... Hahaha...

Moral of the story...
1. Bila aku nak kurus... Larian seribu langkah xkan dpt kecikkan aku klu aku x start berhenti FASt FooD!!
2. Bila aku nak berani drive sendiri.. Susah semua nak harapkan en.somi coz dia pun ade kepentingan diri dia n kawan2 dia... Hukhuk...

Okay... Menunggu 2 jawapan dari soalan2 di atas.. Bila lah tu ye...

Sleepy mode... Zzzzz...
Tata... Zzzz....

@
@
@
@
@
See... Funny tiok gambo Qiqi ni kan.. Ahahaha...

0 comments:

Post a Comment