Sunday 27 November 2011

open ur mind pleaseee...

assalamualaikum...
salam maal hijrah....

hm... hampir 2a.m dah... tapi mata xley tutup2 lagi... baby qiqi dah lena diulit 'pacifier'nyer...hu3...
well... actually aku baru alik dari makan2 at tambak pontian ngn family mertua aku... 

okay... sejak semalam aku nak tulis benda nih... 
MUKA BUKU
FACEBOOK
macam ni lah... kat tempat keje aku... ramai yang dah ade fb nih... tapi mereka ni kategori orrg2 yg masih baru dalam menggunakan kemudahan fb nih...
nak di jadikan cerita....( yang aku rase, sangat remeh temeh lah sangat2...)... kami skumpulan orang2 yang dah lama bertapak dalam arena fb nih...suka sangat la comment2 with each other... well... x sangka pulak... cempedak dah jadi nangka...
i wanna ask u guys okay... if u comment sum1 just for fun... to show u care abaut 'em... u just wanna show that u support 'em in everything that happen in their lives... is it really wrong? even though u dont know a thing about the problem... 
i do not think it's really make a big deal right?so... itu lah yang berlaku pada teman2 aku sekarang nih...
1st thing 1st okay.... i am the 1st person yang komen one of my fren nih... she's not my BFF... and i think... komen aku pun just hanging macam tu je...
but... aku dapat tau after c0uple of days... yang aku di tuduh bersubahat pulak ngan problem kawan aku yang semua orang dah anggap aku ni BFF dia... wahhh.... with just 1 komen... aku dah di salah anggap...
helloooo... suka hati lah setiap orang yang ada akaun fb mereka untuk update status ape pun... and, kalau ade yang komen pun... suka hatilah orang tu nak komen ape pun... FUNNY!!!!
itu okay lagi... aku wat xtau je situasi nie kt tempat keje aku tuh...hahaha...
yang jadi x best nye... kawan aku yang lagi sorang nie... yangjadi mangsa keadaan... yang aku rase lagi tak salah lansung... n tengah pregnant 30weeks... sangat stress kerana telah di pulaukan di tempat keje... sampai admit ward sebab less fetal movement... WAHHHH.....
HELLLOOOO again.... please lah... xde sape yang harus di persalah kan disini kecuali seorang....
SI PEMBAWA MULUT...yang suka menjaja keburukan dan kesusahan orang lain kepada setiap orang yang dia jumpe...
mind ur own business boleh kak?....
pada si pembawa mulut... please... bertaubat lah... bila ada orang yang bagi komen buruk tentang diri kamu tu...ambil ikhtibar... berubah lah jadi better person... bukan nye semakin rancak nak menagih simpati sebab telah di burukkan... lagi pun nama anda tiada pu di sebut... sape makan cili...dia rasa pedas...
hm... okay lah... malas nak fikir tentang benda2 macam nie...
 i wanna be a better person...
just do my job... cukup masa alik umah main ngan qiqi... be a purrrfect wife n m0m... and maybe 3-4 years to come... amik degree... apply kenaikan pangkat.... dats ol....
well folks...
mind ur own business okay.... and always think +ve....
tAtA <3

doakan aku menjadi muslimah yang sejati...aminnn...

0 comments:

Post a Comment