Sunday 27 November 2011

x cukup staff lagii..

assalamualaikum...
salam sejahtera semua...
hm... tgh landing2... baru alik keje petang... n sok kene keje pagi lak...
letih nye rase... manjang kene wat keje lebih....
staff x cukup... macam2 boleh jadi... if buka ot lain mlm nie, kompem aku kene panggil as a second team... wahhh... rase malas je... nak2 kalau 3 @ 4 pagi kene panggil...pehhh... x larat rase nye nak meneruskan tugasan untuk hari esok nye...fuhhh... kuatkan semangatku....

tadi alikmr.hub yang amik... kuar lambat sket... saje wat party tupperware kat changging room ot aku...awww... dah banyak gak sales aku wat dalam mase 3 bulan nih.... over rm500 dah... alhamdulillah... skang nih, strategi pemasaran aku, membenarkan client untuk bayar 3 kali untuk sesuatu barangan... so, mudah lah mereka nak beli dengan ade nye installment tersebut... chewahh gitew....

rase lapar lak... hm... ape nak makan wat alas perut ye... tengahari tadi nak g keje, mom kata, aku dah nampak kurus sket.... awwww... OVER THE MOON je bila mendengar akan kata2 mak aku tu... ahaksss... hmm.. nth la... ntah bila gak nye nak kuruihh... lepas gave birth to qiqi... weight menten jek kat 62kg...hukhukhukkk.... MORE FASTFOOD!!!! padahal mase baru kawin tuh 48kg je... mase hyperem lak, 52kg jek... bila term... mak aihh... 72kg tuhh... owh god... selera sangat TAJAMMM...

wokeyy lah... merapik raban dah aku nih.... siyesly lapaq nyh... nak turun sat carik food yang x fast...hihihi...
tAtA...
<3

0 comments:

Post a Comment