Tuesday 20 September 2011

0pen h0use..

assalamualaikum....

wah3.... tahun nie, rase2nye tahun yang paling banyak aku turut serta ke rumah2 sanak saudara n kawan2 keje yang wat 0pen h0use.... almaklumlah... raye tahun lepas aku still muntah2 lagi... kira tahun ni aku macam balas dendamlah.... hahaha...

bila dah terlalu banyak berjalan ke rumah2 terbuka nie... makk aiihhh... badan aku laki bini pun mula lah....macam di pam2 pulak.... ade hajat nak l0ose weight... tapi... cam harrr#$#... hehehe... susah tue nak di realisasikan.... ;)

untuk hari nie je... sebelum masuk keje petang tue... aku dah g rumah bos aku... dr.Wael lah... dia nie suka wat makan2... x kedekut... selalu juga b0s aku nie bawa makanan ke tmpat keje, especially kalau hari lokum... saje.. belanje staff die yang memang sentiase kebul0q nih.... huhuhu...

segala makanan yang ade adlh makanan ARAB.... sangat2 seddapp... penuh perut aku makan... lupe la nak amik pixa tadi... sebab asyik sangat teng0k fo0d2 yang lain dari yang lain tue... ;p hm... sampai xley nak functi0n aku time keje tadi.. hehehe..

w0keh.... enuf la pasal 0pen h0use....
C yaa....
:)

0 comments:

Post a Comment