Tuesday 20 September 2011

holiday @gambang, pahang, MY


hmmm... ntah nape pulak aku nak masukkan pixa2 kat gambang nih... dah nak basi dah...  tapi exclusive nie... kat face book aku x upload taw.... sikit2 je la aku upload kat blog nie... x tahan nak tunggu mase upload yang x brape laju nih...

 mase nie aku n en.hubby, adik aku (hanz) n adik hubby ( iwanz) je yang g... saje wat2 family day ngan hubby nye s.a.j fwenz... x ramai pun yang join... cuma family nuar n man pes0t...

cantik gak Gambang Resort nie... harga pun berpatutan la... affordable la bagi org2 yang gaji kecik macam aku ni... heehheehhee...

tapi yang bagusnye... pasal g sini la... (june 2010).... aku pregnant... (hehehe... ye2 je aku... upt +ve in aug2010)

sangat di sy0rkan untuk wat family day akan datang... bilik sangat canteekk...

ni la antara pics2 kami ye.... 

LaYyaNNnn...


 hehehehe... kat cumin kete..


pandangan luar nih...

cak!!!....

nak mandiii.... ;)

saya budak pembawa t0welll....

cuci2... air p0ol bukan bersih punn...

LoVe...

we lurveee c0rn...etttoo00oo..

beli...jangan x beli... da nak alik nie...

dak2 spastikkk.... hehehe... hanz n iwanzz..

aku je yang x spastik kat sini yee..

kami ber 4 je yang g.... huhu... cian family members yg lain... k0n0 tinggalll...

wif family s.a.j yang lain nyeee..

m3 n y0u...

0 comments:

Post a Comment