Thursday 8 September 2011

m00d xde lah....

salam n m0rnink guys....

2day nye agenda agak bushann sket... cuma nak mengemas umah n master bedr00m aku yg sentiasa berkecah gara2 QiQi yang suka tid0 ngan lasak nye.... aksi guling2 dia lah.. ape lagi....

lipat kain, x pernah abis...hm... yang nak di hanger pun, sampai x muat dah cupboard aku... adeiii... mmg kene amik set bedr00m yang baru aku nih.... tapi sbar je lah... selagi x m0ve in ke umah baru, xley nak beli ape2 pun... umah dah mcm sardin dah....

malam ni keje shift malam... ouuhh... semalam tengok b0ard emergency tu...agak suam2 kuku... tapi dari gaya sebelum alik keje petang semalm...banyak sangat kes yang pending... ape lagi..kes orang nak bersalin lak... emergency LSCS.... so0oo... semua kes2 yang nak p0tong2 n tebuk2 masuk besi kat tulang tu.... maaf ye... anda semua satu nyawa je... kami kene bagi pri0rity pada yang dua nyawa ni.... kamu2 kena la sambung puasa tu, sampai le kamu2 di panggil ke dewan bedah... kalau kamu2 lapar n dahaga, makan n minum je... jangan s0r0k2 lak... nanti yang mati, kamu2 juga bila time kene bius, perut penuh n masuk ke paru2....huhuhu.... ikut cakap d0kt0r kalau nak cepat baik.... hahahaha... ( macam aku ni ikut sangattt...)

well... ape pun, task ari nie cuma nak memeriahkan suasana blog aku yang sunyi sepi ni.... macam QiQi yang sedang lena tid0 kat sebelah aku nie.... maklumlah... pas mandi n 'mik'.....;)

okay lah... dah abis idea... nak smbung kemas... nak vakum2 lak kat ruang tamu bawah tu... penuh ngan habuk biskut raya penangan anak kawan2 yang datang beraya... nak marah... budak2.... les tahn 3 yr lak tu.... sab0 je lah.... hahaha.... anak sndiri pun s0k mcm tu gak... s00oo pada 0rang2 lain tu pun... kena la sab0 jugak lahhh... ;)

dats all f0lks... BFN..... <3

0 comments:

Post a Comment