Thursday 8 September 2011

bufday party vs 5th anniversary

malam raya ke 4... aku n family sblh hubby celebrate our anniversary yg ke-5 n bufday aku yg ke-29 n bufday aup yg ke-27....

aku lahir pada 28 ogos 1982
aup lahir pada 15 ogos 1984
anniversary aku n hubby pada 27 ogos 2006


majlis sangat2 happening coz ramai sanak saudara yg datang...
maklum sajalah... hari raya lagi kan....
aku even masih kepenatan kerana bekerja pada shift pagi nye, still happy ngan majlis tersebut....
ehhh... mestilah happy sbb majlis untuk aku juga kan...merangkap open house sekali at my in laws...
setiap adik-beradik menyumbangkan tenaga n wang ringgit bagi menjayakan majlis yang agak gemilang tu...ewahhh... siap ada pembukaan dan penutup dengan pembakaran mercun cina sepanjang 8 kaki....fuhhh...


sekali pandang... dah macam kat gerai makan pulak majlis kami nih...huhuhu...


ha.... ni lah cake yg best tuh...  white chocolate macadamia nuts dari Secrets Recepie & yang kecik tue, chocolate cake yg rase macam ice cream tue.... tapi cake yg putih tu kalah la, kalau nak di c0mpare kan ngan chocolate indulgence... next time...ch0c. indulgence jugak lah ye....hihihi...

0kay lah... 0l'd0 bnyk yg nk di tulis.... tapi biarlah berhenti di sini dahulu

dats all f0lks...GTG...bfn... <3

0 comments:

Post a Comment