Wednesday 28 September 2011

bE pAtiEnt

salam 1 malaysia semua...
assalamualaikum ye....

hm.... la nie, aku baru je bangun tido...dari 8am smpai kul 1pm aku tido ngn nyenyak nye.... mak tolong mandikan qiqi pun aku x sedar...

actually, malam tadi aku keje... baru malam ke2... so, malam nie malam last lah ye.... fuhhh... mlm tadi... keje ngan anaest oncall..
 CHEN JU LAN & KEE....

combination of me n dr. julan...wahhh... adalah sangat jonah.... aku wat kes sampai alik lah... dah la tu, orang yang aku nak pass over pada next shift, bolah pulak datang lambat.... 
sape lagi kalau bukan..
 NOOR HAYATI BINTI YUSOF tuuu...
always datang lambat... geram aku.... klu dulu dok jauh... xpelah.... la ni dah pindah dok dekat pun still datang lambat.... pehhh... menyirappp.... bila dia sampai, aku cakap lah yang semua geng2 team malam aku dah alik... tinggal aku sorang je.... ley ngan selamba dia salah kan hujan lebat.... x dengar bunyi alarm... terlajak tido... pastu bila sampai, xde parking pulak.... letihhhh la dengar alasan yang sama... aku bosan dapat kawan2 sekerja yang suka datang lambat nih.... 
I AM NOT HAPPY!!!!!!!

aku nak je s0und kaw2 tadi, tapi tu lah... boleh pulak aku menahan sabar tadi... kalau kena mcam kes kak AZINA ABD. GHANI ari tue.... hmmm... mau x bertegur aku sebulan jawabnye.... sab000ooo je lah dikkk 00ooiii..... huhhh....

okay lah... malas aku nak cite benda x berfaedah nie panjang2... wat aku tambah sakit ati je...
lauk luch aku dah suam2 kuku tu kot.... nak makan tadi lps masak... tgh panas sangat... x best...
menu lunch ari ni, ikan kembong goreng, bayam masak air, cencal0k... simple je... coz en.hubby pun xde... g outstati0n 2 hari di pasir gudang, johor...

BAD NEWS... QiQi still demam lagi... tepek la COOL FEVER hisamitsu tuu.... siap kene flu lagi... cian banget aku nengok nye... dah bagi syrup PCM... masuk buai... tid0... ( semalam kene injection 3 serangkai 5 bulan)...
well folksss...
gtg lahh..
tAtA ye..
tQ.

0 comments:

Post a Comment