Friday 9 September 2011

keje malam

fuhhhy00ooo...

keje malam yang sangat mengantukkan lahh... x pernah pulak sebel0m ni aku rasa sleepy mcm tu... ari ni je, aku tid0 dari kul 9am sampai kul 2.30pm.... lama gak tue... selalu dlm kul 12 tghari aku dh sedar.... QiQi pun, mak yg mandikan dia tadi... kat sebelah aku je, tu pun still x sedar..... betul2 deep sleep.... so, harap2 malam nie x la sleepy2 lagi, c0z dah dapat tid0 yang secukupnye.....

s0, skang nie...en.hubby dah pulang dari office nye.... biar dia take over jaga qiqi kat bilik atas.... sambil2 tue, ley le update blog aku yang rase2 nye cuma aku s0rang je yang akan baca punnn....  hahaha....

kay la... xnak tulis banyak2.... aku nak try masukkan lay0ut kat facebook aku.... skang dah boleh pilih template...siap ade backgr0und music lagi.... caya lahhh fb.... tapi line jadi sl0w sket gara2 advertisements yang bnyk kat tepi2 tue....

well GTG....dats all f0lks.... c yaa.... <3



SAJE2 MASUKKAN PIXA QIQI TID0Q NIE..... SANGAT2 BEST!!!!... <3

0 comments:

Post a Comment