Tuesday 13 September 2011

is it worth it?... KFC?

hye....assalamualaikum semua...

hm... 2day cuma nak citer pasal keje untuk ari ni je.... hahaha... ntah ape2 lagi la aku nak merepek ni kan... bantai je la labu.....

okay.... dari seawal pukul 5am aku dah menyedarkan diri aku nie... maklumlah.... qiqi suka minum susu waktu2 kecemasan mcm ni... time mama n ayah dia dok kelat2 mata tu la.... dia kejutkan suh bangun... bagus anak dara aku yang sorang ni... atau aku rasa, semua baby mcm tu... akan kejutkan parents dia untuk solat subuh...huhuhu...

so... pas tu mandi n siap2 la nak g keje pagi.... bekfes sket sblom g keje... mak dah wat nasi g0reng femes dia.... nasi goreng kicap n tel0r.... hahaha... awal2 pagi... sental je la.... untung dok ngan mak nie... ehehehe....

then, en.hubby hantar smpai tmpat keje... masuk kul 7am... macam biase, staff bahagian bius macam aku ni, sentiasa x cukup orang..., so, kelam-kabut gak la aku prepare 2 0t pagi2 nie... sediakan ape yang patut untuk op elektif o&g.... azrin masuk kul 8am, kes dah nak start, so aku kene tolong prepare kan ot dia.... alhamdulillah... semuanye berjalan dengan lancar....

satu good news yang aku dapat ari nie, bila aku jumpa ngan i/c aku ( en.dzul)..... dia kata....
"YATI... AWAK DUDUK KEJAP YE... SEBENARNYE KITA DAH NAK START ROTATION... SO, AWAK TELAH DI PILIH UNTUK DI TUKAR KE SCRUB.... MAYBE LEPAS RAYA NI..."

hm... frankly speaking... aku x terkejut pun... sebab actually aku memang dah nak di tukar masuk ke scrub sebelum aku g pos basik lagi.... nama aku dah ade di roster scrub masa tu.... tapi aku yang berdegil nak g anaest course dulu... hehehe.... aku nak belajar semua... hahaha.... bukan tamak ye... tapi belajar banyak kan lagi bagus....

so, skang nie, dengan rela hati, aku akan bersedia untuk jadi scrub nurse... ewahhh.... x sabar rase nye nak belajar benda baru.... even surgeon garang2..... buat dek je... hahaha....

alik kul 2pm... tunggu lagi... kene tahan sebab ade cme.... bos kamisah x bagi alik.... budak2 scrub semua dh cabuttt... aku yang memang dak skemalitis...tunggu le.... rupe nye... start cme kul 3.30.... seronok dgr presentation tu... dapat beg, pen n.... KFC lagi.... okay la.... tapau2... n cabuttt.... x sabar jumpe qiqi yang dah tumbuh gg tu....  suka dia dapat makan kentang putar kfc tu.... 4 bulan lebih.... sibuk nak makan dah... sabo je la anak dara aku ni...

kfc snack plate.. dap nyerrr.. 


k lah.... en.hubby dah jeling2 nie... dah 7.30pm... nak mandi n solat.... kul 8 nti, nak kuar beli nestum qiqi...kesian tgk dia asik nak jamah makanan orang je... x bagi, nangis.... eeiii..... k....

dats all folks... BFN... c ya..... <3

0 comments:

Post a Comment